bubu123 10 gündür yaşıyoruz bu sorunu ama üşümüyor ona eminim çünkü defalarca kalkıp her kalkmam da bakıyorum ve uyurken yapmıyor eğer uyanmışsa çişini yapıyor ve sırılsıklam nolur bi akıl verin molfix denedim olmadı bi öneriiii verin artık ya
blackbird bubu123 bence prima premium care indirim takip edip almalısın hiç taşma yaşamıyorum çok şükür.
myavocado bubu123 Sleepy kullanıyorum hep oğlum 15 aylık hiç taşma olmadı. Numarası küçük geliyor olabilir bir de bir büyüğü deneseniz
nurcanbb bubu123 prima bence her yönden iyi pişik sızma yapmadı bize tek iyi gelen bez kac numara kullanıyosunuz
bubu123 Yani iyi mi prima bu konuda hiç kullanmadım da bilmiyorum o yüzden soruyorum öncesinde taşma yaşamış mıydınız
blackbird bubu123 molfix pişik yaptı zaten. Sonra riske atıp başka marka kullanmak bile istemedim. Ama prima dan çok memnunum. Bence denemelisin mutlaka.
MangoluLatte ben doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum taşıyor hiç memnun değilim. Molfix premium kullanmaya başladım arada takıyorum o daha iyi gibi. Primanın eski kalitesi yok bence
TwinsAndBeren bubu123 instagramdan gördüm çift bez kullanıyor ve taşma sorunu olmuyormuş ikinci bez de kirlenmiyormuş genelde bant yerlerinden taştığı için
efelinamoms bubu123 Ben baby me alıyorum e bebekten belli bir dolma kapasitesi var dolunca taşıyor ama akşam 9da taktığımı sabah 8 gibi taşmadan alıyorum ilk etapda bi tık pişik yaptı sonrasında alıştı normalde goon kullanıyordum açık ara farkla en iyisiydi diyebilirim türkiyeden çekilince baby me başladım
busrakaan18 bubu123 baby Turco sleepy molfix BİM’in bezi goon marka bezlerin hepsini kullandım primayı tek geçerim. Evet pahalı ama indirimden biraz daha makul fiyata alıyorum gece prima kullanıyorum her çeşidini de kullandım ne pişik ne sızdırma hiç bir şey olmadı. Molfix premıum da şimdilik iyi 10 gündür kullanıyorum omda da sorun yaşamadım
avmina bubu123 bizde de aynı problem vardı. Gece büyük bez takıyordum o da yanlardan sızdırıyormuş. Geceleri prima premium care takıyoruz sızdırmıyor çok şükür
cananbulbul bubu123 bezin numarası kücük olabilir ben molfix premium kullanıyorum sadece bezini uzun süre tutarsam taşma oluyor sürekli değiştiriyoruz zaten. sadece gece uykusu açılmasın diye değiştirmediğim için gece uykusuna geçerken prima takıyorum o sabaha kadar tutuyor