Kızlar 10. Ayınız nasıl geçti ya da geçiyor? Bizimki çok fena. Uykuya direnç gösteriyor, gece çok çok sık uyanıyor, bazen ağlıyor, bazen emekleyerek bir yerlere gitmeye çalışıyor gece gece😂 süreci yönetemeyip anneme geldik toparlanıp 😂 biraz burda dinlenir uykumu alabilirim belki 🥲ne var bu 10. Aydaaaa 🧐