Üstüme kaban alacaktım mont giyincr rahat edemiyorum zayıf ve uzun boylu bir insanım 172 boy 47 kilo bi giydim afedersiniz çuval giysem daha iyiydi en küçük bedeni denedim üstümde kaba durdu trençkot denedim yine aynı şekilde mont alayım bari dedim kısa göbek hizamda uzun olunca oda çok kötü durdu ben ne giyeceğim ya kış geldi üşüyorum 😃 bana önerebileceğiniz modeller varsa atar mısınız iki çocukla akşama kadar gezemiyorum maalesef gezinemiyorum :(