Merhaba oğlum tam 9 aylık oldu. Doğduğundan beri uykuları hep düzensiz olduğu için artık bu ay uyku eğitimi almaya karar verdik. Çarşamba günü başlayacağız eğitmenle. Çok gerginim arkadaşlar uyku eğitimi alan birileri varsa ilk günlerin nasıl geçtiğini kısaca anlatabilir mi?