mamuceren 4 ay önce doğum yaptım ama sürekli karnım ağrıyo yada kasıklarım ağrıyor. Bu durumu yaşayan oldu mu? Henüz adet olmadım
Superstar_00 mamuceren Sebep adet olmadığınız içindir büyük ihtimal. Ben doğumdan 14 ay sonra adet oldum her ay çok sancı yaşardım defalarca kadın doğuma gittim adet olmadığın içindir dedi.