Arkadaşlar üç gündür burnumdan geldi bu 4. Ay atagı geçmiştir diye düşünüyorum diş mi neyse artık bilemiyorum eller hep ağızda pazar ateşliydik 38 di hep bir sekilde geçti şimdi gece ağlayarak cığlıkla uyanmalar mama ve emziriyorum ben ikili besliyorum ama bu ara mamayı çok azalttı beni de aynı şekilde nasıl gececek ne yapacağım bilmiyorum gerçekten