Hanımlar kızım tam 12 aylık. Geceleri 2 saatte bir ağlayarak uyanıyor. Mama veriyorum geri uyuyor. Alışkanlık uyanması diye düşünüyorum ağrısı yok bence gece fitil atıp uyuttum yine aynı. Sabaha kadar 4 5 kere kalkıyor. Önceden 1 kere kalkacak sekilde uyuyordu. Ne yapmam lazım sürekli ayaktayım gece