Merhaba arkadaşlar bebeğim 12 aylık oldu ancak çevremdeki arkadaşlarımın bebekleri gündüz uykularının günde bir defa olduğunu söyledi ancak benim evim ortalama günde 2 defa gündüz uykusu yapıyoruz bir sabah 10 gibi yatırıyorum 11.11.15 çeyreğe kadar yatar Bir de öğleden sonra 3 3.30 gibi yatırırım o da 4.30-5′e kadar yatar çok mu fazla yoksa ben de bire düşürmeli miyim sizler nasıl ilerlediniz ilk bebeğim