Deletedmom_985 kizlar normal mi erken mi bilemedim sadece emerek besliyorum bebegimi sut etkilenir mi bi de bugun spiral taktirsam mi o da sutu etkiler mi
mamabear_ Deletedmom_985 normal ben de o zamanlarda olmuştum diye hatırlıyorum. Her kadın emzirdiği süre boyunca regl olmayacak diye bir durum yok
womanmom15 Deletedmom_985 oo ben dogumdan sonra hemen adet oldum sprial de taktirdim hiç bişey olmadı sütüme çok şükür 9 aydirda düzenli adet oluyorum hiç bi sıkıntı yaşamadım
omertal Adet olmanız normal. Süt korur diye sakın güvenmeyin. Hormonsuz spiral sütünüzü asla etkilemez
hemshireanne hamcokelek33 aynen ben de lohusalık biter bitmez düzenli adet olmaya başlamıştım. Bir yaşına kadar süt verdim
Betulsark İyi bir şey aslında erken okunması emzirmenin bir koruyuculugu yok emzirirken afet görmüyorsanız evet ama oda zaten 5-6 ay kadar ama onunda garantisi yok. Ben direk ertesi ay adet oldum ne kadar erken o kadar iyi
ervazengin01 Deletedmom_985 ben 40 ı’m çıktı 47. Gün adet oldum ve hala daha oluyorum normal şeyler bunlar
Minel-inannesi Deletedmom_985 2sene aktif emdi, emme bittikten 2ay sonra adet olmaya başladım. Adet olmaya başlayalı 1sene olmak üzere hala daha çok az geliyo. Kişiden kişiye değişir bu. Bi doktor kontrolüne gidin😊
womanmom15 @“pakapuka”#p37778281hayır yaşamadım ama regl ağrısı gibi sancı ağrı akıntı olabiliyor benim olmuştu