keremxx o zaman sorun etmeyin derim eğer doktorunuz da iyi diyorsa. Benim kızım 8 aylık doğum kilosu 3600 civarıydı sonrasında da iyi aldı 10 kiloyu gördük hatta ama son 2 3 aydır 9 10 kilo arasında , bazen iyi yiyor bazen istemiyor biberon mamasını bile. Ben bazen arka arkaya reddettiği günlerde kendisi isteyesiye kadar vermiyorum hiç bir şey daha sonra az az veriyorum özellikle ek gıda döneminde olduğumuz için ek gıda vermeye çalışıyorum biraz normal yemeye başlıyor sonra yine aynı , birde naçizane tavsiyem yanlış anlamayın mesela biz kahvaltı yaparken akşam yemeği yerken bize dahil ediyorum karnının çok tok olmamasına dikkat ediyorum az çorba ısıtıyorum yada kaşık mama yapıyorum yada meyve püresi bizle beraber daha iyi yediğini düşünüyorum