melomr Kızlar bebeğim 5.5aylık 4.aya girdiğimizden beri asla uyumuyor.Gece saat başı uyanıyor.Bazen uyanıp bir daha sabaha kadar uyumuyor özellikle sabah 5ten sonra asla uyumuyor en iyi uyumuş halinde bile uyumuyor.Bu durumu yaşayan var mı?
HELELEKADIN melomr 4. Ayda uyku gerilemesi meme reddi falan oluyor ondan olmuştur yada diş ağrısı vardır huysuz mu gün içinde de
gamomuu melomr biz şu an 10 aylığız. 2 aydır üstümüzden geçti mahvolduk 5 de uyanıyordu. Dün chatqptye sorduk. Gündüz uykularını ayına göre düzenledik bugun 7 de kalktı. Valla inanmıyordum ama doğruymuş demek ki
melomr HELELEKADIN evet hepsini yaşadım meme reddi dahil.Diş de çıkardık bu arada.gün içinde gayet enerjik iyi durumda
melomr gamomuu 4.aydan beri gündüz uykularına çok dikkat ediyorum uyku danışmanlarının önerisine göre saatlerini ayarlıyorum bunun için evden bile çıkmıyorum 🥲
nura97 O zamanlar bizde de oyleydi. Inanilmaz erken uyanirdik. 06.30 da uyaninca sevinirdin hatta. Ama 8 ay ataginda sonra biseyler oldu ama uykular uzadi. 08-08.30 arasi uyaniyor artik.
HELELEKADIN melomr oğlum da hep çok erken kalkardı 8. Ayda 7 de kalkmaya başladı şuan 21 aylık 10a geliyorken kalkıyor inşallah sizinde düzelir biran önce erken kalkmak berbat ya
gamomuu tahin kaç aylık şu an chatqptye kaç aylık olduğu sabah kaçta kalktığını yazdım bana yapmam gereken uyku aralıklarını söyledi.