Merhaba ablişkolar size bişey sormak istiyorum doğumdan sonra kırkım daha çikmadan 1 2 gün önce regl kanaması gibi kanamam olduğunu fark ettim ve bide bacaklarım çok ağrıyo acayip derecede bazen ayağa kalkmakta bile zorlanıyorum bugünde lavaboya gittiğimde vajinal bolgemi suyla yıkarken küçük et parçası gibi bi parça geldi elime sizce reglmi oldum yoksa başka bişeymi sizde nasıl oldu🙃