nuniii odanızın nem seviyesi çok düşük değilse doktorlar tavsiye etmiyor. Ortamdaki bakteri seviyesi arttığı için hastalığa daha çok ortam hazırlanıyormuş dün dinledim. Mutlaka bir nem ölçer olmalı diyor. Tabi siz eminim bunu düşünerek sabit tutmak istediniz sanırım ama aklınızda olsun yine de😇