Merhaba hanımlar. Yaza doğru nasipse taşınıyoruz ama taşınacağımız kat 13. Kat benim dokuz ve üç yaşında evlatlarım var. Bu zamana kadar ikisinide camlarla oynarken veya tırmanırken görmedim ama korkuyorum haliyle böylebir durumda olup ne gibi önemler aldınız ?