15 aylık bebeğim var kafam çok karışık istemsiz sürekli düşünüyorum bay bay yapıyor bay diyor gel gel hem eliyle hemde del del diyor ınneh vs diyor önceden baba dede diyordu şimdi demiyor çok nadir ama ben öksürsem oda öksürüyor beni taklit ediyor göz teması kuruyor ismine bakıyor ama ne kadar ögretmeye calıssamda parmagıyla göstermiyor benim elimden cekiştirip bişey istiyor geçen ay psikiyatriye götürdüm ekran çok izlemiş dedi doğru izledi çok pişmanım doktor aşırı hareketlilik olduğunuda söyledi gerçekten evde hiç durmuyor sürekli evde kapıları açıp kapatıyor sürekli ev dağıtıyor benimle oyun oynuyor ama kısa süreli aşırı dikkatı dagınık ne yapmalıyım bilmiyorum gencim ama peşinden koşmaktan çok yoruluyorum