selin27187_ 2 ay aşısını oldu 2 bacağından ateşi 37 buçuk ile 38 arasında gidip geliyor bir kere çay kaşığı ile parol verdim 2inciyide verimmi kaç defa verdiniz yada verilmelimi
ozdenizzz selin27187_ 4 saatte 1 düşmezse eğer verin demişti bizim doktorumuz ama 2. Vermede de düşmeyip aynı kalıyorsa ya da o an düşüp 1 saat içinde bir daha çıkıyorsa beni ara demişti ama bizim öyle olmadığı için aramadım. Ama bizim ki Carpoldü.
nisven selin27187_ hemen etki etmez ne kadar beklediniz soydunuz mu ben çıkmaya başlayınca ilaçtan önce soyuyorum hatta 2 saat önce yıkadım bizde aşı olduk bugün