umranknt Bugün bebegım fazla kusuyor diye hastaneye götürdüm bıngıldagı erken kapanıyor dedi doktor başına gelen varmı haftaya tekrar gidicez sık baş cevresı kontrolü istedi doktor
umaytoom umranknt 3 aylıkken kapandı doktor da şaşırdı ama baş çevresi buyumeye devam ederse sorun yok dedi 14 aylık olacak yakında herhangi bir sorun olmadı ama kusmayla ilişkisini anlayamadım ben bıngıldağın
Gzdzeynep umranknt 7 aylıkken kapandı ikinci kızımın bıngıldağı kafa büyümesi olması gerektiği gibi bir sorun yok
aslikls umranknt 5 aylıkken kapandı doktor baş çevresi büyümesi önemli dedi aylık kontrollerde ölçüm devam etti zaten 2 yaşa kadar kapansa da kapanmasa da bakılıyor buna. Büyümede sorun olmayınca çok şükür bir sorun da olmadı bebeğim şu an 2 yaşında
umranknt iremm58 biz 1 ay 15 günlüğüz neredeyse kapanmak üzere arkadakiler kapanmış zaten doktor takip edicez dedi başka bişey demedi internetten araştırınca çok fazla şey çıkıyor korkuttu biraz beni internet
iremm58 umranknt internete bakmayın bizim 1. Haftaki kontrolümüzde bıngıldak kucük demişlerdi sonra hep ha kapandı ha kapancak derken tam 3. Ayında kapandı
umranknt umaytoom kusmasıyla ilgili degıl çok kusuyor diye götürdük bıngıldagın erken kapandığını öğrendık ona şaşırdık
umaytoom umranknt anladım ama dediğim gibi erken kapananlar var önemli olan baş çevresinin buyumeye devam etmesi bizimki de çok erken kapandı
umranknt Sık baş çevresi kontrolü istedi doktor her hafta götürücez inşallah bizimkide sorunsuz ilerler
umranknt aslikls o aylarda kapanması normal sayılıyor erken kapanmasını ve daha geç kapanmasını istemiyorlarmış