ppy instagramda bir kaç doktordan dinlemiştim sabahları bebekleri dışarı çıkarıca gece-gunduz ayrımı oturup gece daha rahat uyuyorlar diye. İsterseniz deneyebilirsiniz. Ben faydasını görmüştüm. Bir de açık havada daha hüzel uyuyorlar. Ben son uykusunu 4,5-5 de uyuyacak şekilde planlayıp dışarıda gezdiriyordum. Uyandıktan sonra yatmayı planladığım saate göre sıcak bi banyo yaptırıp ışıkları karartıp hiç bir uyarana maruz bırakmıyordum. Siz de mutlaka araştırmışsınızdır ama gece o saatler anne için zorlayıcı. İnşallaj tüm gece deliksiz uyuyırdur.
Ben kaç defa kalktığımı sayamıyorum artık😂😂😂