Merhaba.bebegim 14 aylık suan.tavsan dudak operastonu gecirdi bebekken simdide dudak bagi oldugunu farkettik hemde asiri kalin gulunce felan disaridan gorunuyor disleride yamuk cikti bu sebepten.Ileride konusma zorlugu vs yasamasin diye kestirmeye karar verdik. Bu konuda tecrubeli olan anneler varsa surec hakkinda bilgi verebilir mi ?