poyrazmom2604 minikadam240_ oğlum 19 aylık korunma olmuyor doğduğundan beri bakalım piyango ne zaman vurucak😂
Beraninannesii minikadam240_ Büyük oğlum 3bucuk yaşında küçüğüm 3 aylık 1 yaşına geldiğinden beri deniyorduk☺️
Burakgul1 minikadam240_ ikimci çocuk hemen oldu ama dogum yapamadım şuan tekrar düşünüyorum pcoa var gecen ay olmadı
ppy 4 yıl sonra oldu 2.ci cocugum buyuk oglum 4 bucuk yasında suan 2 cı oglumda 2 bucuk aylık simdi 🥰
ppy minikadam240_ spiral taktım 3 defa doktor yaramadıgını soyledı cıkarrttı cunku kılo kaybı agrılar regl duzensızlıgı oluyordu cıkarttıktan sonra kazayla oldu 😅
Kifoo Benim ilkim tedavisiz oldu çok şükür iki senedir 2. Yi istiyoruz olmuyor artı tiroid çıktı bakalım hayırlısı