Merhaba oğlumu 4 aylıkken bi klinikte sünnet ettirdim akrabalarımın çocuklarınında gittiği tanıdık bir yer. Her neyse ilk günler herşey çok normal çok yolundaydı dikişleri düştü tam iyileşiyor dedik kabuk attı vs en son uç kısım kaldı orası bi türlü iyileşmedi sürekli bezine yapışıyor. Her altını açtığımda uç kısım yapışıyor yavaş çeksem de az bişey kanıyor altını açık tutuyorum kurusun derisi iyileşsin diye yok sürekli kısır döngü gibi 1 ay oldu sünnet olalı çoktan komple iyileşmiş olmalıydı. Çocuk cerrahi sine randevu aldım ama gitmeden sizede sormak istedim bu tarz tecrübesi olan var mı diye?