turkkahvesiggg bebeğim henüz 3 aylık acıkınca çok fazla ağlıyor normal olarak. şu an emziremiyorum sağım yaparak veriyorum sütü ısıtana kadar mahvoluyoruz hani bu açlık krizleri bitiyor mu bir süre sonra yoksa hep mi böyle
catperson turkkahvesiggg ne zaman geçiyor hatırlamıyorum ama tahmini acıkma saatleri yaklaşınca hazırlıklara başlıyoruz biz o krize girmesini önleyebilmek için. Bazen işe yarıyor bazen yaramıyor. Genelde uykudan aç uyanıyor ve gaz problemi yüzünden beslenme öncesi gaz masajı yapmam gerekiyor. Masaj esnasında keyfi çok iyi ardından beslenmesi bir dakika gecikirse yaygarayı koparıyor. 🥶
turkkahvesiggg catperson benimki de öyle aşırı ağlıyor bazen sakinde oluyor tabi ama genelde ağlıyor fazlaca. emzirirken her şey daha kolaydı