Hanımlar dört gündür bu ilacı kullanıyorum 3 gündür bişey yoktu bugün dördüncü gün sabahtan beri ağzımın hiç tadı yok çok hafif iştahsızlık da söz konusu kullanıp bu yan etkileri gören var mı normal mi yani? Yoksa gebelikten şüphelenmek istemiyorum 😥