kaderozl Kızlar 1 haftadır öksürük var kuru bı oksusurk ama 30 sanıyede bır aerık bogazım tahrıs oldu acıyor ve grıp oldum bugün grıp ara ara artıyor azalıyor ama öksürük hiç geçmiyor ne iyi gelır evde ilaç pek istemiyorum sersemletiyor benı
MiracAlpinveUmutunAnnesi kaderozl Kuru dut kurusu iyi geliyor. Ya ihlamurun içine yada kendisini kaynatın icin
ucoglanannesi kaderozl bal limon karabiber zencefil tarçın üstüne tanımam istersen bu karışımdan bir kaşık sıcak suya karıştırıp içebilirsin çok iyi geliyor öksürüğe
ollaluna7 kaderozl pekmez tereyağ iyi geliyor bir de balın üstüne karabiber döküp yerseniz o da iyi gelir geçmiş olsun
kaderozl hayrunn tereyagıyla pekmezı ısıtıp mı içmem lazım pekmez limon karabıberı akşam sabah ıcıyorum ama anlık kesıyor tekrar gelıyor sonra
hayrunn kaderozl pekmezi azıcık suyla kaynamaya yakınken tereyağı koyuyorum ocaktan alıncada limon sıkıyorum tekrar yaşamadım