Hamile değilim, Göğsümde ağrı vardı ultrason vs. Çekildim birşey çıkmadı fiiziğe yönlendirdi oda krem ve hap verdi yine geçmedi bugün tekrar genel cerrahi bölümüne gittim Endol fitil verdi 10 gün kullanıp gel dedi , romatizma içinmi bu eczacıda ağrı kesici dedi bacaklarıma da hep kramp giriyor acaba romarizylamı alakalı