Merhabalar 1 ay önce normal dogum yaptım. Hamilelik başlangıç kilom 50 doguma kadar 62 ye çıktım şu an 55im. Kilomdan yana sıkıntım yok 55 de kalabilirim ama göbeğim sarktı ve belim kalın aslında rahatsız eden bu beni. Emzirme sürecimi etkilemeyecek şekilde incelmek ve sıkılaşmak için neler yapabilirim ?