Bugün 4. Ay kontrolüne gittik. Oğlum tam 4 ay 2 günlük. Sadece mamayla besleniyor. Biberon reddiyle savaşıyorum bir aydan fazladır. Bugün doktorumuz kaşık mamasına geçmem gerektiğini ve mevsim sebze meyvelerinin pürelerini vermeye başlamam gerektiğini söyledi. Erken olduğunu söylediğimde de beslenme reddi yaşaya bebeklerde erken ek gıdaya başlanabildiğini, anne sütüyle beslenmediğini için vücudunun buna artık hazır olduğunu söyledi, anne sütüyle beslenseydi ben de tavsiye etmezdim zaten dedi. Başına gelen oldu mu ne yapacağımı bilemiyorum