kelebekkkk48 Çok bile uyuyor bizimkine göre. Hala uzun bir gündüz uykusu yapıyor. Gece uykusuna da erken başlıyor; bence sık uyanma sebepleri bu ikili. Benim kızım şuan 3 yaşında. 2 yaşında öğle uykusunu bıraktı ve gece uykusuna da 09:30-10:30 ‘ da ancak geçiyor. Bazen 11:00 i bile buluyor, gündüz uykusu olmamasına rağmen. Gece de uyanıp, beni çağırıyor. Uyumamasını o kadar kabullenmişim ki siz uyumuyor deyince bizimkinden kötü bir durum gözümde canlanmıştı.