eddadogga ben mama ve meme beraber ilerliyorum, 5 aylık oğlum. Aptamille başlamıştım bebeğim doymuyordu sürekli mama istiyordu 1 ayda 2 kilo almıştı çok olduğunu söyledi doktoru. Golden goat denedim danışmadan doktora, sonra 2 farklı doktora sordum kesinlikle o hariç her mama olur ama o olmaz dediler. Hipp e geçtik gayet memnunum kilo alımı da iyi gaz problemi de yaşamadk çok şükür