Kızlar selam. Bebeğim 11 aylık emziriyorum bu zamana kadar adetlerim hep düzenliydi lakin 3 aydır sürekli 9-10 gün geçiyor bu ayda geçti birde aşırı sivilcelenme oluyor boyun bölgemde yanaklarımda vs adet gecikmesine bağlı sanırım ama bu gecikmeler normal mi bu zamana kadar hiç böyle olmamıştı yaşayan var mı aranızda bu durumu ?