duyguuygar Reglime üç gün var erken gebelik testi yaptım sonuc yanlıs olabilir mi?[https://mutluresim.com/images/2025/12/08/XHIxPu.jpeg](https://)
aysebb duyguuygar Var gözüküyor. Kan verin bu hafta içi. Tahmini 3-4 haftalık arası gibi birşeydir varsa eğer gerçekten
elaerke99 duyguuygar benim daha silikti şu an bebeğim 3.5 aylık kucağımda 🥰 hayırlı olsun sağlıkla gelsin 🙏🏻
duyguuygar patlakprezervatif ahahshsh hiç dikkat etmedim ama silik iki çizgi var gibi silik olunca gebelik oluyor mu bilmediğim için buraya atmak istedim🥰
duyguuygar Bade38 testler bozuk olabilir mi acaba hafta içi kan vereceğim regl gecerse tesekur ederim
patlakprezervatif duyguuygar evet ama testte bozuk olabilir 😊. Kan vermek için adet gününüzün geçmesini beklemenize gerek yok. Ben rahmime düşer düşmez yakalamıştım 😄
Alyabebek34 gunes7272 benımde reglim geçti korunmasız ilişkimiz var kaç aydır ama bir türlü nasip olmadı 😭 bu ay varmı acaba bilemedim regl günüm geçti ikinci gün bugun hiç belirtim yok regl olmadan başım ağrırdı bu sefer bu ay içinde kasıklarım çok ağrıdı
Alyabebek34 elaerke99 inşallah benimde vardır inşallaaah rabbım hayırlısından bir evlat nasip etsin kurban olduğum allahım
minikadam240_ Alyabebek34 Allah hayırlısını tez kısa zamanda nasip etsin ilk çocuğunuz mu bekliyorsunuz