semaak123 ama hamilelik belirtileri yok. Bende hiç bişey hissetmiyorum yani iki tane çocuğum var biri 1 sınıfa gidiyor diğeri de seneye anaokuluna başlayacak hamilelik varsa nasıl olacak hem sitres var hem boşuna sitres yapıyorum gibide hissediyorum çok karışıklık var bende