rabis01 papatya_17 bebeğim 4 aylık günde 1-2 defa dolu bez kaka yapardı bu aydan itibaren az emmeye başladı mesela 20 dk emiyordu artık 10 dk ya düşürdü kaka da az yapıyor hatta her açtığımda az az kirletmiş oluyor ishal sayılır mı bu