teachermom5 Kızm bir yaşında ilk ayakkabısını botunu alıcam ama nasıl almam gerek bilmiyorum kaç numara büyük alıyorsunuz ya da tam numarasını mı alıyorsunuz ayakları çok çabuk büyüyor aldığım bir ayakkabıyı kaç ay giyebilir
Pamukhanim_ teachermom5 ben bir yerde 4 ayda büyüdüğünü duymuştum kızım 20 giyiyor ben 21 aldım ilk adım ayakkabısını kalın çoraplar oluyor meselap 20 olan botları var onlar ince çoraplar oluyor çıksa büyük almak iyi değil
umaytoom teachermom5 daha dün aldık numarasını bilmediğimden deneyerek aldık biz bilerek biraz büyük aldık ama yürüdüğünde ayağından çıkmıyor tabiki ve kolay giyiliyor ayakları çabucak büyür diye de bir tane de bir numara daha büyük olanı aldık 2 ayakkabıyı da biraz büyük seçtik yani ama çok zorlandık alirken 😅
nnoktaa teachermom5 ilk adım ayakkabısı kesinlikle tam numara olmalı. Deneyerek almanızı tavsiye ederim.
etuerk Pamukhanim_ adım ayakkabıları tam numara olur sonuçta yeni adım atan bir bebek var ayağına tam oturmalı ki rahat etsin oğlum iki yaşında 6 ayda bir ayakkabı aldım yalan yok ayak benim için önemli rahat etmeli rahat yürümeli
patlakprezervatif teachermom5 bende post açmıştım, çocuk fizyoterapisti anne tam numara almam gerektiğini söylemişti
Pamukhanim_ etuerk rahat ediyor kalın çorapla tam oluyor bir ayakkabıya 4 ayda bir 1000 TL verecek gücüm yok maalesef yaza kadar giysin ve sürekli dışarıya çıkan kişiler değiliz başka ayakkabısı da var
goldengate teachermom5 ben iki numara buyuk bot aldim cokda iyi yapmisim hem kalin corapla da giydirebiliyorum hemde biraz daha fazla giyebilecek,ayagindan da cikmiyor
oylesinebiri__ teachermom5 benim bebeğim yürümüyor henüz 15 aylık babası ona yurtdışından aldı 2 çift 22 ve 25 numara yürümeye başlarsa mağazada beğendimiz bi model var ayağına göre alırız numarasını ne kadar büyük ayakkabı alırsanız bebeğinizin ayakları o kadar büyür kalıb alır
cokbilmismom teachermom5 tam numara almalısınız zaten sadece bu kıs giyebilecek seneye de olmasi imkansız bu.m yaşlarda çok çabuk değişiyor
myavocado teachermom5 Sağlık açısından tam ayağına göre olmalı, imkan varsa deneyerek alın kestirmek zor oluyor ayak numarasını, markaya göre de kalıp farkı oluyor.