Kan değerleri çok iyi olup gün içinde iş yapmamasına rağmen halsizlikten yorgunluktan gözünü açamayan var mı acaba benim gibi? Resmen oturduğum yerde uyukluyorum önceden hiç böyle değildim enerjiktim şimdi sıfır yani sanki gün boyu taş taşımışım öyle bir yorgunluk artık psikolojim bozuldu doktor değerlerin iyi dedi bir ferritin bir de D vit verdi ama değerler iyiyse ben neden böyleyim diye kendimi yiyip bitiriyorum artık deli olmak üzereyim