Merhaba kızım 3 yasında ve şöyle bir sorunumuz var. Ekoloji yapıyor nasılsın diyince nasılsın diyor, napıyorsun diyince napıyorsun. Cevap vermesi gerekirken vermiyor. Ama 4lü 5li cümleleri var. Anne bana su verir misin, anne oyun oynayalım mı, bazen soru soruyorum evet diyor tamam anne diyor yapalım anne diyor. Ama sen ben kavramı yok gibi. O kadar çok ilgileniyorum ki bu konuşmasını nasıl sağlayacağımı bilmiyorum. Ve konuşmaları bazen tam anlaşılmıyor çok uzun konuşuyor aslında 7.8 cümle belki ama ben anlayamıyorum net değil. Gelişimsel pediatriye götürdüm yeşil alanı açtırıp. Oda 1 ay daha yoğun ilgili olun dedi sonra tekrar görelim dedi. Doktorla hiç konuşmadı çocuk bu yani odaya bir girdi birsürü oyuncak çocuk doktora haliyle cevap vermedi onlara daldı. Bana yardımcı olur musunuz ne yapabilirim 3 yaş 15 günlüğüz. Sizce geç kalınmış mı tam manası ile konuşmaya? Yani konuşuyor ama tam pat pat herşeyi bilerek değil ama çoğu dediğimi de anlıyor.