konyalim42 biz yeni taşındık eski evimizde 4yıla yakın oturduk. Eski ev sahibimizle zaten anlaşamıyorduk eve bakmaya geldiğinde sözleşmenin bitmesine 3ay var diye ima etti yasal hakkımı kullanabilirim dedi. Bizde zam yaparken yasal olarak mı yaptınız her sene %200zam yaptınız bizde gecikmiş hakkımızı kullanırız o zaman dedik sustu. İnşallah sizinki insaflıdır