alyayigitt Merhaba, 69 ay olan okula gitme yaşını 72 aya çıkarma kararı tartışılıyormuş ama ben 84 ay yani 7 yaşında okula vermeyi daha doğru buluyorum sizlerin fikirleri neler?
elif5507 alyayigitt pedagojik olarak 72 Ay yeterli sizin neyi doğru bulup bulmadginizın çok bi önemi yok 72 ayı doldurunca zorunlu oluyor zaten vermemek için rapor vs almanız lazım
GezginPaNDa alyayigitt yani 69 72 yapmışlar Ben de haber diye okudum 3 ay mı Sadece değişmiş çok saçma geldi bana El kadar çocuk bunlar çocukluklarını yaşayamadan okul Yollarında perişan oluyorlar
nadidelifora alyayigitt ilk okuldan mi bahsediyorsunuz. Zaten şuan 72 ay ve üzeri için zorunlu birinci sınıf. Sizin ne düşünüyor olduğunuz sistem için pek de önemli değil maalesef. Bazı ebeveynler kendi cocularini düşünerek geç yazdırmak için çareler arıyor. Bu sefer kurallara uyup zamanında yollayan ailelerin çocukları diğer çocuklar daha büyük olduğu için zorbalık görüyor. Sistem neyi uygun goruyorsa o şekilde davranılması gerektiğini düşünüyorum.
sengul5334 alyayigitt bende 7 yaş için diyorum ama Rapor falan uğraşmak zor istemem inşallah oğlum zamanında 7 oldu
Kuzularinanasi alyayigitt gitmemesi icin zaten sebep varsa rapor alirsiniz.yani 84ay cok buyuk bnce 1.sinif icin.kisisel bi karara kalmamali herkes farkli sebeplerle yolluyor yollamiyor bu sefer sinifta bi 69 aylik ve 84 aylik var dusunun arada resmen 1 bucuk yas var cok dengesiz bir durum olusuyor.