hilalpak yok hayır geçmedi ben çocukluğumdan beri ilaç kullanıyorum tiroit yüksekliği geçen bir şey değil sadece zaman zaman değişen bir şeydir bazen 3.05 ay çok düşüktür bazen bir sene iki sene çok yüksektir bana doktorun söylemişti bu geçen bir şey değildi sadece ay ay değişen bir şey ilaç kullandığını sürece bunu dengede tutar ama arada doktorlar bu ilacı bıraktırır devamlı kullandırmaz sonra tekrar tahlil yapıp bakarlar