anneannem bu hastalıkla uğraşıyor. tedavisi yok diye biliyoruz yalnızca hafifletiliyor ilaçlarla baskılanıyor. pik yaptığı zamanlarda çok eziyet çekiyor. 1 aydır pik döneminde bacağı davul gibi basamıyor yürüyemiyor. ileriki safhalarında direkt hareket kabiliyeti gidiyormuş sanırım. allah şifa versin.