3 yaşında kızım var yaklaşık 4 aydır kendi park yataginda yatiyordu bizim odamızda 4 aydir bizimle yatıyor asla kendi yatagina gitmiyor korktuğunu söylüyor napicam bilmiyorim cunki surekli uyanıyoruz ve yataga sığmıyoruz 3. Problem oyun problemi surekli oynamami istiyor oyanamayi biraktigimiz an ağlıyor mutsuz oluyor Ya benim cocogum aktif bu kadar yoksa normal mi bu kadar beraber oyun istemesi bazen kendisinin oyun kurmasini istiyorum hemenn yemegimi işimi yapayim diye Alalhim vicdan azabi cekip affedersiniz evi bokda götürse onunla oynamayı tercih ediyorim ama bu sefer isler alip başını gidiyor ani iste misafir gekirse diye korkuyorum Allahim cikmazsa girdim ya vicdan yapiyorim surekli ben yetersiz gibi hissediyorum kendimi ya