zeyn6 Tugceser2 bana her ay 6ay içinde çekmezseniz paranız iade alınacaktır mesajı geliyor size gelmedi mi hiç
adenalya Tugceser2 yani yatırım gibi saklandığı için devlet ihtiyacı yok olarak algılayıp geri almış olabilir.
Tugceser2 Niyesordunbucevabi ben görmedim mesajdada yazmıyordu geri çekileceği bu ay çekecektim ama 6. Ay geçti diye kesildi. Şimdi yeniden başvuru yapıyorum reddediyor. Başınıza gelen oldu mu
Tugceser2 Sistemsel alpaslanmom_ sistemsel hata dedi 144 , 1 2 gün sonra tekrar başvur dedi. Alamıyor muyuz artık hiç ?
Tugceser2 zeynep865 evet geliyordu yattığında fakat ben içerde tuttum parayı bu ay alacaktım baktım ki yardım kesildi yazıyor
zeynep865 Tugceser2 evet kesilir ve geride bağlanmıyor. 6 ay çekmeyenin bu paraya ihtiyacı yoktur diye düşünüp geri çekiyorlar parayı
Tugceser2 zeynep865 neden geri bağlanmıyor şuan tekrar başvurdum il onayında bekliyor olduğunu söylediler
Tugceser2 473492 ama sadece ashb den pra yattığına dair mesaj geliyor çekmezseniz geri iade diye alınır diye yazmıyor mesajda
zeynep865 Tugceser2 onaylanmıyor. Çünkü dediğim gibi 6 aydır bu parayı biriktirip çekmeyen kişinin bu paraya ihtiyacı olmadığı düşünülüyor ki bencede haklılar