gulgnl yani biz bu aya kadar iyidik dediğim gibi 1 aydır hiç karşılaşmadığımız şeyleri yaşıyoruz. yatak dar geliyordur dedim yatağını değiştirmeyi denedim, sıcak yaptım mayışsın diye, burnu tıkanmasın diye hava nemlemdiricisi açtım, yemek verip uyuttum, mama verdim yatırdım ama yok yani çözümi bulamadım. gündüz uykularımız zamanlıdır aksatmam geciktirmem yani ben işin içinden çıkamadım artık