dgltkn akşam 9 olsa da dinlensem diye bekliyorum, uykusunun 9 buçuğa bile kaymasına tahammülüm yok, dünyam yıkılıyor resmen 😆akşam üstü 5 den sonra uyutmamaya çalışıyorum o yüzden. Banada ilk başta annem falan zorlama çocuğu uykusu gelince uyur diyordu, ama ben şuan çok faydasını görüyorum iyiki uyku düzeni oturtmuşum