tyugsug 4 aylığız diş çıkarma süreci çok mu zor ya 1 hafta atak geçirdik mahvoldummm diş süreci de mi atak kadar zor tecrübeli annelerim içimi rahatlatınnn😕😄
balkizlar tyugsug bence atak zor.. dişte en azından ağrı kesmek için çözüm arıyorsun sebebini biliyorsun ama atakta öyle bir şey yok
tyugsug nnoktaa 3 ay 5 günlükken 5 gün sürdü sebepsiz gece gündüz ağlaması şuan atak yok ama her an gelebilir 😅
avkatanne bence diş ya. 4. ay atağı kabus gibi geliyordu şimdi 10 aylığız 2 diş geliyor belki atak zamanıdır aynı zamanda bilmiyorum ama bu 2 diş çıkacak diye ben dişlerimi sıkmaktan dişlerim düşecek sabrım kalmamak üzere ajdjdj.
tyugsug tahin atakda gece de gündüz de çok ağladı 3 aylıkken bi hafta sürdü şuan geceleri ağlıyo sadece bi haftadır bu kolay geliyor eğer sadece geceyse sancı çünkü 3 aylıkken 1 hafta asla durmadı
tyugsug catperson 3. Ayda gece gündüz abartısız hiç uyumadı sürekli kucak çığlık çığlığa ağladı asla susmadı 5 gün sürdü yara oldu bende şimdi bi daha olursa ben delirmek😅4. Ay atağı da arada kaynamıştır inşallah 😁
allwrite 4.ay atağı dehşet zordu. İlk dişleri ise 1 yaşını doldurduktan sonra çıktı. Yani 4. ay atağı, diş sinyali olmayabilir. Fakat gerçekten zor bir dönem olduğu doğrudur. Yine de diş çıkarma dönemi kadar zor olmadığını ekleyeyim.
tyugsug allwrite diş olunca sancısı oluyo tabi sebebi var ağlaması için diş daha zordur diye düşünüyorum artık
catperson tyugsug inşallah 😄 ah ben kızımı büyütmüştüm yedi yaşına getirdim şimdi yenidoğan ile sıfırdna en başa sarıyoruz ah😂
2_oglanannesi catperson benimde siz gibi araları 6 yaş. Diyorum neyi bekledim acaba bu kadar😅 Sizin nasıl gidiyor araları nasıl büyük destek oluyor mu😊