Arkadaşlar kafayı yemek üzereyim üç gündür ne gündüz uyumak istiyor ne gecee. Gün içerisinde zaten enerjisine yetişemiyorum yalvarıyorum bir şey söyleyin geçecek diyin hiç geçmeyecekmiş gibi geliyo çok yoruldum hüngür hüngür ağlamak istiyorum yaaa 😭😭😭😭