Kızlar bebeğim 4 ay 5 günlük 2 gündür dolu dolu kaka yapmıyor az yapıyor ve her bez açmada az az kaçırmış oluyor gazla birlikte ve 4. Aya girdiğimizde beri gazı fazlalaştı kendisi rahat yapıyor sadece kaka kaçırıyor ateşi vb. Rahatsızlık falan yok her şey normal