Ay ben çok yoruluyorum ve artık tahammülüm kalmadı hiçbirşeye. Bebek 8 buçuk aylık. 1 buçuk gibi işten çıkıyorum eve gelmem 2-2 buçuğu buluyor. Zaten uyanık oluyor oturtsam oturmaz filan yemek yapmak iş görmek zulüm. Ekstra ilgi oyun istiyor. Bazen WC ye sınırlı zamanda gidiyorum. İşten gelirken beynim dönüyor yoruluyorum. Gece uyanır ben bakarım gündüz ağlar ben bakarım. Ben bebek uyutmaya çalışırken eşim içerde çayı çekirdeği ile film izliyor. Çok yoruldum antık çokkkk. Biliyorum yanlız değilim 🥹🥹