Bende ikinmalardan sonra makatta yırtık oluştu yada çatlak herhalde doktora gittim genel cerraha baktı bana dediki emzirmeyi bırak gel ilaç tedavisi olucaksin fayda etmezse ameliyat çocuğum daha 1 yaşında degildi o zaman dedim 2 yaşına kadar emziricem ben ne 2 yaşı abartma 1 yaşa kadar emzir gel dedi bende gitmedim yememe icmeme dikkat ettim şuan sorun yaşamıyorum ama gidicem emzirmeyi sonlandırdim artik