Rabiiul [silindi] benimki ısı pompalı mı bilmiyorum 4 sene önce almıştım çamaşır makinesinin üstüne koyduk fakat borusunu bağlatmadım her kurutma sonrası ben boşaltıyorum suyunu çokta zor bir şey değil
[silindi] ilgisaglam tgcyi kkaraa Çamaşır makinesinin üstüne kurdurtmayı düşünüyorum alırsam ısı pompalı çamaşır makinesi gibi su giderine mi bağlı oluyor nası oluyor
kkaraa [silindi] benim de çamaşır makinasının üstünde ben gidere bağlatmadım kendi haznesi var zaten hem de sürdürülebilirlik açısından o suyu değenlendirip balkon yıkıyorum 🤣🤣
ilgisaglam [silindi] almadığım her gün için pişmanım😂 benimki de çamaşır makinasının üstünde gidere bağlı değil kurutmayı temizlemek 1 dakikayı bile almıyor sonrasında
[silindi] Rabiiul tgcyi kkaraa kızlar ilk defa aldım babam doğum günüme almış daha öncesinden bakmıştım Arçelik Beko iyi değil felan dediler izlediğim videolar öyle diyorlardı perşembe günü gelip baglıcaklarmış nası yapılır bilmiyorum o yüzden soruyorum kusura bakmayın ginede
Rabiiul [silindi] kim diyor iyi değil diye taş gibi , bilinmedik bir marka da değil ki kötü olsun. Ben 4 senedir aktif kullanıyorum hiç sorun olmadı çok şükür
[silindi] ilgisaglam benim evim 1+1 banyomda küçücük o yüzden çamaşır makineside dışarda salonda üstüne koydurtucam çamaşır giderine mi baglıyolar yoksa bağlatmasamda olur mu bilmiyorum
ilgisaglam [silindi] bağlatmanıza gerek yok. Suyunu dökmeniz 30 sn bile sürmüyor. Hatta suyu temizlikte kullanabilirsiniz. Eviniz küçükse çok daha fazla işinize yarar merak etmeyin